NACEX

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Vic, Spain

nacex.es
Courier service· Freight forwarding service· Logistics service· Shipping and mailing service· Shipping company· Shipping service· Transportation service· Trucking company

NACEX Reviews | Rating 2,8 out of 5 stars (8 reviews)

NACEX is located in Vic, Spain on Carrer del Dr. Junyent, 7,. NACEX is rated 2.8 out of 5 in the category courier service in Spain.

Address

Carrer del Dr. Junyent, 7,

Phone

+34938891126

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Judit ST

Les dues últimes vegades de fer-lo servir no he quedat gens contenta.

R

Raul Fuertes

Ahir de 16 a 19 m'havien de portar un paquet i em vaig esperar tota la tarda a casa fins al vespre per si el portaven i no va venir ningú. El més trist és que em van enviar un missatge dient que el repartidor havia pasat a les 19.21 i que no hi havia ningú a casa, cosa totalment falsa. Avui segons ells també han vingut i a casa meva no ha arribat el paquet. Ara ja em diuen que si el vull que m'espavili jo per reculli-lo a la seva central a 20km de casa o que pagui perquè me'l tornin a enviar. Nacex sempre em dona mal de caps.

J

jordi N

Impresentables, pagas unos portes para que te lo traigan rápido, y no cumplen con los plazos, encima te dicen si quieres venlo a buscar tu, vaya un desastre....

E

Eva Sibila Argerich

Ubicacio.poc.adequada per.porrar-hi o recollir carregues amb cotxe. No es pot aparcar davant i si entres amb el cotxe \fas nosa\. Unicament utilitzare el servei si qui m'ho envia o a qui ho he d'enviar demana explicitament Nacex

X

XEVI Rodriguez Prat

Dificil encontrar parking .

D

David Kamiläinen

Fatal Nacex Vix. Et truquen dient que si pots estar casa de 16 a 19h que venen a deixar un paquet. Et quedes i no ve ningú. A sobre truques el dilluns següent i et diuen que ni aquell dilluns sino que dimarts. El paquet fa 4 dias que havia de ser aquí...un desastre...mai més amb aquesta empresa.

C

carlos Escudero

Es una empresa muy puntual al momento de hacer sus entregas

M

Magda Pallicer

Fatal, esperàvem una ansaimada de Mallorca des de dijous i encara l esparem, vaia tela!!

Popular Topics Mentioned

Open hours