Vic, Spain
Carrer del Dr. Junyent, 7,
N/A
+34938891126
Les dues últimes vegades de fer-lo servir no he quedat gens contenta.
like
Ahir de 16 a 19 m'havien de portar un paquet i em vaig esperar tota la tarda a casa fins al vespre per si el portaven i no va venir ningú. El més trist és que em van enviar un missatge dient que el repartidor havia pasat a les 19.21 i que no hi havia ningú a casa, cosa totalment falsa. Avui segons ells també han vingut i a casa meva no ha arribat el paquet. Ara ja em diuen que si el vull que m'espavili jo per reculli-lo a la seva central a 20km de casa o que pagui perquè me'l tornin a enviar. Nacex sempre em dona mal de caps.
Impresentables, pagas unos portes para que te lo traigan rápido, y no cumplen con los plazos, encima te dicen si quieres venlo a buscar tu, vaya un desastre....
Ubicacio.poc.adequada per.porrar-hi o recollir carregues amb cotxe. No es pot aparcar davant i si entres amb el cotxe \fas nosa\. Unicament utilitzare el servei si qui m'ho envia o a qui ho he d'enviar demana explicitament Nacex
Dificil encontrar parking .
Fatal Nacex Vix. Et truquen dient que si pots estar casa de 16 a 19h que venen a deixar un paquet. Et quedes i no ve ningú. A sobre truques el dilluns següent i et diuen que ni aquell dilluns sino que dimarts. El paquet fa 4 dias que havia de ser aquí...un desastre...mai més amb aquesta empresa.
Es una empresa muy puntual al momento de hacer sus entregas
Fatal, esperàvem una ansaimada de Mallorca des de dijous i encara l esparem, vaia tela!!
Deli
The best companies in the category 'Deli'