Vic, Spain
Pl. de la Divina Pastora, 6, 7,
N/A
+34938891012
Una vergonya de tracte, com si el que dius no fós legítim, salut també és salut mental!
like
Personal una mica desatent.. servei de cara el públic a millorar.
Els poso una per que no en puc posar en negatiu. Una vergonya de servei. Només et fan visita per telèfon, per més que expliques que el teu problema és provocat per un accident laboral et gestionen la baixa com a mèdica. Trucar més de 8 vegades per a renovar una baix i et diuen que com és dilluns l'àrea bàsica no t'atendra. Però això que es!? Lamentable!
Siempre me atendieron muy bien, muy amables, Con mis hijos las doctoras de la pediatria igual, muy atenciosas siempre.
Lamentable que la señora de la 4 ta planta atienda tan mal, como si a uno le gustase estar malo. 0 profesional, deben tener a gente c vocación y que empatice c el malestar de uni.
Tant el seguiment de l’embaràs (llevadores i ginecòleg/a) com ara a pediatria (pediatres i infermera) ha estat molt correcta. Destaco l’esforç i suport durant el confinament amb tot el volum de consultes que devien tenir. Molt bé les “visites” telefòniques. Les administratives i demés professionals, en general tot bé, amb alguna excepció desagradable. Molt millor del que recordava fa uns anys. Gràcies!
Estaria bé que canviéssiu l horari ja que a la web diu que un diumenge està tancat i vas a hospital general de Vic i t envien al CAP vic nord, i vinga donar voltes!! No costa tant...
fui a urgencias a que me quitasen un tapón de cera. Estabamos 2 personas en toda la planta y 2 enfermeros. No me quisieron quitar el tapón de cera porque no lo veían urgente y sólo había dos enfermeros en toda la planta. Repito que fuera sólo había una persona esperando. FATAL.
Deli
The best companies in the category 'Deli'