CAP Osona

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Vic, Spain

sac.gencat.cat
Public medical center

CAP Osona Reviews | Rating 2,5 out of 5 stars (8 reviews)

CAP Osona is located in Vic, Spain on Pl. de la Divina Pastora, 6, 7,. CAP Osona is rated 2.5 out of 5 in the category public medical center in Spain.

Address

Pl. de la Divina Pastora, 6, 7,

Phone

+34938891012

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

P

Paula Terrón

Una vergonya de tracte, com si el que dius no fós legítim, salut també és salut mental!

L

Lucas Aguado

Personal una mica desatent.. servei de cara el públic a millorar.

A

Andrea Brun

Els poso una per que no en puc posar en negatiu. Una vergonya de servei. Només et fan visita per telèfon, per més que expliques que el teu problema és provocat per un accident laboral et gestionen la baixa com a mèdica. Trucar més de 8 vegades per a renovar una baix i et diuen que com és dilluns l'àrea bàsica no t'atendra. Però això que es!? Lamentable!

T

Thais Gomez

Siempre me atendieron muy bien, muy amables, Con mis hijos las doctoras de la pediatria igual, muy atenciosas siempre.

B

Belen Martinelli

Lamentable que la señora de la 4 ta planta atienda tan mal, como si a uno le gustase estar malo. 0 profesional, deben tener a gente c vocación y que empatice c el malestar de uni.

E

Eli R

Tant el seguiment de l’embaràs (llevadores i ginecòleg/a) com ara a pediatria (pediatres i infermera) ha estat molt correcta. Destaco l’esforç i suport durant el confinament amb tot el volum de consultes que devien tenir. Molt bé les “visites” telefòniques. Les administratives i demés professionals, en general tot bé, amb alguna excepció desagradable. Molt millor del que recordava fa uns anys. Gràcies!

M

Montse arranjaments

Estaria bé que canviéssiu l horari ja que a la web diu que un diumenge està tancat i vas a hospital general de Vic i t envien al CAP vic nord, i vinga donar voltes!! No costa tant...

A

amaia !!!!!!

fui a urgencias a que me quitasen un tapón de cera. Estabamos 2 personas en toda la planta y 2 enfermeros. No me quisieron quitar el tapón de cera porque no lo veían urgente y sólo había dos enfermeros en toda la planta. Repito que fuera sólo había una persona esperando. FATAL.

Popular Topics Mentioned

Open hours