Rubí, Spain
Carrer d'Eivissa, 2, Local 2,
N/A
+34935879007
Ok
like
He tingut molt bona experiència, ja que ara amb el teletreball és una eina imprescindible. Se'm va petar el meu pc i me'l va deixar com nou, me'l va optimitzar, i fins i tot, va molt més ràpid del que anava i així he pogut allargar la vida útil del meu pc :)
Estic encantada! No tinc ni idea d'informàtica però amb el Joaquim ni falta que fa, jo li dic que necessito i això i més és el que m'emporto, confio plenament en les seves recomanacions perquè sap escoltar les teves necessitats i donar-te solucions al preu més ajustat possible. Tracte immillorable, gran professionalitat i millor servei, sense dubte els recomano.
Grans professionals i molt entesos de l'informàtica, tant en el nivell del hardware (màquines) com de software (programari i sistemes operatius). He muntat un equip professional (treballo en desenvolupament de videojocs, en l'àmbit de l'àudio) amb ells i no podria estar més content, optimitzat al màxim i amb un rendiment sorprenent en tots els àmbits (també en el de l'oci). Tinc un portàtil Lenovo de fa uns anys optimitzat per ells també i el rendiment ha crescut exponencialment. Mentres pugui, seguiré treballant amb ells i portant tots els meus equips. I, per suposat, recomanant-los a professionals, i a gent del meu entorn!
Sembla que ja es hora de dir de la qualitat tècnica, coneixement profund i de servei i a l'hora de la persona, al llarg de molts anys. De debò us ho recomano. Sempre está disposat a resoldre problemes i tota mena de qüestions, sempre disponible. I en sap...i molt.
Entiende de lo suyo pero mi experiencia muy mala Me sentí engañado Lo que en principio era una semana fueron dos meses esperando una pieza que tuve que pagar por adelantado y no pude cancelar Muy pesetero despues de un gasto de más de 600 euros me cobro hasta los 5 céntimos de la bolsa y un plus por pagar con tarjeta Cuando llegó la tarjeta gráfica y habiendo quedado que le trajera el equipo que en un momento la instalaba pues fueron 55 euros más de lo presupuestado Y llamó diciendo que mi \trasto\ le molestaba en la tienda que viniera a por el rapido No lo recomiendo para nada será efectivo pero es muy caro y el trato con cliente no lo veo correcto ya que se lava las manos diciendo que es culpa de los proveedores. Y para postre limpieza puesta en marcha de una torre y actualización Windows más de 300 euros . No volveré ni yo ni nadie que conozca .
Deli
The best companies in the category 'Deli'