Mizuki

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Madrid, Spain

mizuki-madrid.es
Sushi restaurant restaurant· Takeout restaurant· Restaurant· Food Delivery Services· Japanese· Japanese restaurant· Meal delivery· Sushi restaurant

Mizuki Reviews | Rating 4 out of 5 stars (6 reviews)

Mizuki is located in Madrid, Spain on Calle de Ercilla, 11,. Mizuki is rated 4 out of 5 in the category sushi restaurant restaurant in Spain.

Address

Calle de Ercilla, 11,

Price range

€€

Phone

+34 917273482

Service options

No-contact deliveryDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Offerings

CoffeeHealthy options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Alba Villafranca

I ordered through Just eat and it was awesome. The best miso soup I’ve taken in a long time

J

Jose Ortega Bravo

Fantastic an affordable menu

I

Iñaki Serraller Vizcaino

Good Japanese food at mostly reasonable prices, it has a few comfortable tables despite catering mostly to take away (they also deliver).

L

Laura Redondo

La calidad de la comida como en cualquier otro restaurante del estilo. Personal agradable. Un punto a favor es que tienen menú del día vegetariano. Actualmente sólo hacen pedidos para llevar y no se puede comer en el local.

I

Iris López de Solís

Un desastre el servicio a domicilio. He sido cliente durante años pero ha ido de mal en peor. Muy muy lentos. Se les olvidan los pedidos y traen los recipientes de salsas con cantidades irrisorias. Respondiendo al restaurante, no es la primera vez que tengo que hacer reclamaciones. Más de una vez han tenido que volver para traerme cosas que se habían olvidado en el pedido. Otra vez después de más de una hora llamé y no tenían constancia de pedido. Y con respecto a la cantidad de las salsas, no se puede poner una tarrina con apenas una cucharita de cantidad para los bum-bao. Y eso que solicité que revisaran las tarrinas de las salsas para que no volvier a ocurrir. Pero nadai. Así que no es la primera vez que me quejo. Ya ha habido varias y las he pasado. Pero todo tiene un límite.

J

Juan Pablo

muy bueno, lo recomiendo.

Popular Topics Mentioned

Open hours