El Timbal

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Barcelona, Spain

escolateatre.com
Drama school· Training centre· Vocational school· Lounge

El Timbal Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (7 reviews)

El Timbal is located in Barcelona, Spain on Carrer de Roger de Flor, 85,. El Timbal is rated 4.5 out of 5 in the category drama school in Spain.

Address

Carrer de Roger de Flor, 85,

Phone

+34 602212200

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Dogs allowedToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Offerings

AlcoholBeerCocktailsFoodSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jose Javier Bresme

Me encanta,es como un soplo de aire fresco,....te ayuda a soportar la coyuntura actual

M

Maria Rubio

Escuela de teatro e interpretación. Muy buenas impresiones en la primera clase

J

Joan Fericgla

Bona escola i indret familiar

E

Emili Granell

Muy buenos profesores y buen ambiente, jovial y dibamico. Un 10!

P

Pau Segalés

Gran escola, 50 anys d'experiència, instal·lacions totalment preparades, bon ambient i un tracte genial. Per mi, l'escola d'interpretació de referència de Barcelona. Gràcies!

J

Jordi Vadell

Brutal! Simplement brutal! És el segon any que estic fent Interpretació. Els dos anys he tingut a la Mònica Cordomí i no en puc estar més content. He coincidit amb companys del Timbal que no coneixia, de figurants en algun rodatge, i m'han comentat que la Montse Bernad i el Marc Brualla són igual de bons. Apuntar-me a fer Interpretació i veure que cada dia s'aprenen coses noves i un fa passes endavant és una de les coses més meravelloses que he fet darrerament. Surto sempre amb un bon humor de les classes, que no té preu... Si estàs pensant a fer teatre i no saps com funciona El Timbal et puc dir que, per la meva experiència, li poso un 11 sobre 10. Sí, sóc un paio que es motiva fàcilment amb les coses que faig i que m'entusiasmen... però puc afirmar sense que em pugui el subjectivisme que ells, com a escola i com a formadors, són la bomba! O així ho sento jo. ;)

T

Teach Tabhairne

Si vols aprendre moltíssim sense adonar-te'n i passar cada setmana una molt bona estona, aquest és el lloc. No m'agradava especialment el teatre, però després d'acostar-me a ells amb la intenció d'aprendre a expressar-me millor amb el llenguatge no verbal, vaig descobrir un món que no m'esperava, i que tant de bo hagués conegut molt abans. En el sentit més personal i passional, m'ha canviat completament la vida, i ha millorat moltíssim la meva relació amb els demés, el meu ésser social.

Popular Topics Mentioned

Open hours